umosko Ayda ek gıdaya başladık 3 gün kuralı ile devam ettik öyle böyle bazı besinleri denedik ama 7. Aya girdik ve dişi şişti sanırım çıkacak ondanmıdır bilmiyorum ama kaşıkla yemiyor artık yani ek gıda pek istemiyor gibi ekmek içi vermiştim elimle onu yiyor falan diğer şeyleri kaşıkla yemek istemiyor tükürüyor BLW yapayım diyorum onu tam yiyemiyor doğal olarak ya da çok büyük koparıyor o yüzden agzından atıyor ya da ben çıkarmak zorunda kalıyorum bunu yaşayan varmı düzelir mi dişten mi böyle yapıyor ilk ay çok güzeldi denemelerinin çok üzülüyorum
umosko Anatotales değiştirdim kaşıgın ucundaki yemege parmak batırıyor kaşığı almak istiyor veriyorum atıyor geri yani ne yapacağımı şaşırdım
Anatotales umosko bende yoğurt koyarsam yiyor mecbur her yemeği yoğurtla veriyorum istemezse zaafı olan suluk var su verecek gibi yapıp kaşığı tıkıyorum. Dönemsel iştahsızlık tabi bizim şuan
umosko Anatotales bizimkini yogurt pişik yaptı tekrar da denemedim mesela eline elma veriyorum dişini kaşıyor biraz ama sonra onuda atıyor diştenmi yoksa yemek mi istemiyor anlamadım
Anatotales umosko umarım geçicidir başta yemeyen sonra güzel yiyor iştahlı olan kesiliyor hiç belli olmuyor beslenme işi