Snm1234 Selam anneler evimde böyle bi elbisem vardı hiç giymedim bunu giyip içime siyah elbise içlik eşarp olarakta böyle bişey takıyım dedim sizce nasıl olur?
benuykukadiniyimm Snm1234 bence eşarp daha sade bişey olabilir elbisenin danteli yeterince fazla gibi geldi
nili1104 Snm1234 bence de elbisenin danteli zaten hareketli eşarp da desenli olunca göz yorabilir onun yerine daha düz tek renk bir eşarp veya şal seçebilirsiniz. Birde belinize kemer takarsanız daha hoş durabilir
Snm1234 benuykukadiniyimm bende sade düşünmüştüm ilk başta da sonra bu modeli beğenince kullansam mı acaba dedim