erdm 1 hafta önce Vestel aldım suanlik memnunum. Bazı çamaşırlar nemli çıktı ama onda da kurutma seviyesiyle oynamamistim, şimdi kurutma seviyesini 1 yapıyorum gayet güzel kurutuyor. Bir de çamaşır makinesinde 1000 devirde siktirmaya başladım onun da etkisi olduğu söylediler daha çabuk kuruyormus sıkma yüksek olunca. Ben Altus ya da Arçelik düşünüyordum gezdik bulamadık doğru düzgün Vestel aldım yengemin tavsiyesiyle çokta iyi yaptığımı düşünüyorum 😊 fiyatı da 14.500 dü ama o gün kampanya varmış o yüzden öyle denk geldi bi araştırın isterseniz vesteli de