yellowmom8 Kızım da ikinci ayından beri kansızlık var şuan 16 aylık hiç bir şekilde ilaç şurup iciremiyorum meyve suyu yemek herşeyi denedim çok üzülüyorum ne olcak böyle siz nasil icirmeyi başardınız yada doktordan kan için iğne istesem verirmi acaba ?
Janss yellowmom8 Doktorunuz uygun görürse toz formunda olan Nutrigen Ferromixin var muhallebilerine katabilirsiniz tadını da değiştirmiyor 😇
Bilgehan yellowmom8 arkadaş yazmış zaten. Benimko suruplari içmedi. Doktor da ferromixin şase önerdi. Corbalarina katıyorum. Hoş değeri hala sınırın altında ama 🤷
Ygz yellowmom8 benimkide icmiyo. 6.aylıkken nutrigen kullanıyoduk sanırım ona gececeğiz tekrardan🤦🏻♀️ Eğer bunu kullanırsanız meyve pürelerine katın 🙃
yellowmom8 Janss şuan nutrigen üzüm çekirdeği kullanıyoruz bunu bir şekilde iciriyorum demir damlası kadar etkili değilmiş ama yinede kan yapıcı özelliği varmış kan şurubu olarakta ferrum kullanıyoruz ama içmiyor 15 gün sonra kontrolümüz var dediginide bı sorarım doktora ❣️
Elmaliseker yellowmom8 bn ogluma hem nutrigen uzum hemde kan damlasi kullnadgm halde kanszlk ckti .. nutrigen uzumn kan yapici ozellgne pekte guvenmeyn
Fundalinko Bilgehan doktora gittiğimde gösterdim oda bana günlük alımından az miktarda olduğunu günde iki şase bitirmem gerektiğini söyledi
yellowmom8 Ygz meyveyle bı şekilde veriyoruz ama sabahları aç karnına diyolar ya aç karnına da meyve meyve suyu içmiyor bide verdikten bı saat gibi bı sure sonra emzirmek süt ve süt ürünleri vermek lazım işimiz daha çok zorlaşıyor😣
yellowmom8 Ikrazumra19 pekmezide sevmiyor evde üzüm oekmezi felan vermyi deniyorum ama içmiyor kecboynuzunun tadı nasıl
papatyam2019 yellowmom8 benim kızımda da doğduğundan beri kansızlık var şuan 3 ay 12 günlük kan ilaçları bir işe yaramadı ben keçiboynuzu pekmezi yedim ondan sonra yükselmeye başladı çok şükür☺️ denemeni tavsiye ederim 🤗
yellowmom8 papatyam2019 evet kecboynuzunu herkes öneriyor ama kızım icermi bilmiyorum pekmez sevmiyor fazla
papatyam2019 Eslem_Somuncu benim kızımın sarılığı çok yüksekti hastanede yattı 2 hafta sarılığın nedeni araştırılırken ortaya çıktı kansızlığı
Ikrazumra19 yellowmom8 keciboynuzu pekmezi tadi kötü sen direk ununu al pankek filan yap cikolata gibi oluyot tadi guzel bende oyle yediriyorum kizima pekmez filan icmez un ile direk kek yap mesela pankek yap omlet filan yap
Kubradaghan74 yellowmom8 ben oğluma sulandırıp içiriyorum. Meyve suyu niyetine pekmezli suyu görünce içeyim diye deliriyor. Normal pekmez içiremiyorum. Çok kıvamlı geliyor herhalde
Humus yellowmom8 benımkı 14 aylık. Sureklı kansızlığınoluyor. . Esımde akdenız anemısı wardı. Bebegımdede yenı farkettık. . Kan degerlerı onyuzden hep düşük.
yellowmom8 Humus bizde akdeniz anemisi yok ama kızımda sürekli düşük çıkıyor bı ara düzenli kullandık ozamanlar içiyordu yinede düzelmedi baya bı test yaptılar hematoloji baktı bişey çıkmadı bu kez sabah akşam ver dedi kan damlasını artık kızım da icmiyor
yellowmom8 papatyam2019 yoğurtla olmuyormuş camın demir emilimini alıyormuş süt ve süt ürünleriyle verme aradan bir saat geçsin enaz dedi pekmezide oyleymis