beyhanerksk Kızlar bir kaç aydır karnımda sanki 3-4 aylık bebek varmış gibi hareketler ve tekmeler hissediyorum. Bu sabah şüphelendim ve gebelik testi yaptım negatif çıktı. Başına böyle bir şey gelen var mı sizce ne olabilir?
tuba2323 beyhanerksk Hayalet Bebek tekmesi 😀 bende hissediyorum anneler doğumdan sonra hayalet bebek tekmelerini hissederlermiş
Umutveannesi beyhanerksk bende de var aynı durum 2 yaşında oğlum yani doğum yapalı baya da oldu. Adetim 4 gün geçti bende test yaptım negatif ama içimde bir şeyler oynuyor 😂 hoş gebelik olsa bile daha bir iki aylık bebeğin hareketlerini hissedemeyiz. Onlar bağırsak hareketleri diye biliyorum
smy17 beyhanerksk ben sık sık hissediyorum ya gaz onlar hatta diyorum ki hamile olmadan önce gaz neymiş bilmiyormuşum bebek tekmesi gibi aynı. Çoğu kadın hissedermiş
Minel-inannesi beyhanerksk ay sorma sorma ben en son kafayi yiyodum aglaya aglaya doktora gittim sen bebegim ikizdide birini icerdemi unuttun yoksa ben yinemi hamileyim diye😂😂😂
NatashaRomanoff beyhanerksk kızım 6 aylık olana dek ara ara hissettiğimdir 😇 Keşke hiç bitmeseydi şimdi olmuyor.
Minel-inannesi beyhanerksk bakma simdi guluyorumda kizim 17bucuk ayda hic adette gormedim ben hala, deliriyodum o zamanlar😂😂
NatashaRomanoff beyhanerksk bağırsak hareketidir yoğunsa normal. Zaten test yapmışsın negatif çıkmış istersen muayene ol baktır yinede umarım kötü bişey çıkmayacaktır 😇