beratelifnr kasıktan ve yumurtalığından yatay kesi yapıldı. 5-6 saat aç durması gerekiyordu Sabah 9 gibi hastanede olduk orada bir odaya aldılar çocuk katında, sonrasında damar yolunu açtılar, oğluma yeşil önlük giydirmemi istediler sadece bezi kaldı. Odaya gelen görevliyle saat 9.50 gibi ameliyat katına doğru gittik. Oğlumu sedyeye koyduk bana da uyandırma yerinde beklememi soylediler.Sedye üzerinde öylece gitti baya bi ağladım tabi. Ameliyat yanılmıyorsam 1.30-2 saat surdu. Ameliyat sonrası çıkış beni daha çok etkilemişti, narkozun etkisindeydi sesimi duyunca öksürmeye ve ağlamaya başladı ağzından çok az kan geldi hemşire normal olduğunu söyledi baya bı ağlamış ameliyat masasında, öğürüp durmuş sesi kisilmisti zaten. Tam gözlerini acamadi ama kucağıma gelmek istedi soğuktan titriyordu üstüne yorgan serdim orada verdiler ben de yanıma ince battaniye almıştım yine de, hemşire kucağına alabilirsin bir sorun olmaz dedi çünkü sedyeden kalkmaya çalışıyordu düşmesin diye mecbur kucağıma aldım üzerine getirdigim bataniyeyi örttüm çocuğum buz gibiydi. Beni tekerlekli sandalyeye aldılar kucağımda bebeğimle odaya doğru çıktık. Serumu taktılar. 1-2 saat sonra beslememi istediler kusacak mi diye baktılar. Sonra doktor geldi reçeteyi verdi. Reçetede krem vardı ve oradaki hemşire yanınızda bardak var mı dedi evet dedik bardağı kesti bu şekilde sargı bandıyla yapıştırın dedi. 17.00′ye kadar hastanedeydik. Evde ise 3 gün bardak koyduk. 3 gün sonra her gün altına su döktük yıkadık ama doğrudan dökmedik sağından solundan döktük.1 hafta boyunca kremini sadece ustune sıktık kremini asla yedirmedik. Bezini bir numara büyük almıştık ve altına da cok bol ince bir şey giydirdik atletinin citcitini asla takmadik sikismamasi lazımdı. Evdeyken reflü yatağı kullanıyorduk zaten onun üzerinde yatay tutup mamasını icirdim geri yatırıp eşimle tasiyarak yatağının içine koyduk 3 gün bu şekilde taşıyıp yatırdık, bebek arabasını da eve çıkarmıştık birkaç gün onda oturttuk yatay şekilde. Yemek, sadece püre yiyor bebek arabasını diklestirip püresini tavuk çorbasını falan icirmeye çalıştım.
3.-4. gün yavaşça oyuncaklariyla ayakta oynamaya başladı. Ama bez değiştirirken tramva olmuş açınca ağlıyordu biz de mecbur TV’den sevimli dostları aciyorduk ki altını hemen değiştirelim diye. Bacaklarını yukarı kaldırarak değiştirmedik yan taraftan alttan hızlı bir şekilde kirli bezin altına temiz bezi koyarak değiştirdik. Çişli bezi de yavaşça sağından solundan çekerek çıkardık. 1 haftanın sonunda eski hareketli haline döndü. Ama bizim bebek prematüre doğdu çok nazlı ağladigi zaman öğürüp kusar alışkanlık kaldı. Tam anlamıyla ayaklanması 1 haftayı buldu her çocuk bir değil tabi kiminin ki 2.gun filan kalkmış ama biz temkinliydik kucağımıza bile almadık, tam anlamıyla kendisi oyun oynamaya başlayınca aradan 5-6 gün geçtikten sonra kucağımıza almaya başladık. İlk 1 hafta çok dikkat ettik ki dikişler yeni ve acısı olmasın diye. 10.gun doktorun yanına gittik kasiktaki dikişi kendisi aldı pansuman yapıp bandını çıkardı yumurtalıktaki dikiş kendiliğinden atacak 3 ayı bulur dedi. Kontrollere gideceğiz yumurtalık yerinde mi diye bakalım 🤲🏻