Gunay2412 Merheba ben sezeryan olali bew ay oldu dunden beri karnimin icinde agri var sezeryan dikiwinin altida agri oluyo boyle bir durumu olan oldumu? Nedeni ne olabilir? Bi kac gun once dogum kontrol hapi kullanmwdim ondan kaynakli ola bilirmiki
incizeynep Gunay2412 Doğum kontrol hapı kullanınca sanki adet olacakmışsınız gibi ağrı girer kasıklara onun gibi bir şey mi bir kere içince de böyle bir etkisi olur mu bilemem
incizeynep Gunay2412 Hmm belki başka bir sebebi vardır ben de üşütmüşüm mesela sabahtan beri dikiş yerleri o kadar hassas ki tenim acıyor 6 buçuk ay oldu sezeryan zor iş