anplt Ben yaptım tadını çok sevdi haftada üç kere 30 ml içiriyorum ama faydasını gören oldu mu? 7 aylık bebeğim.
Berilsmom13 anplt bizde onun adı popoşto 😂 evet sürekli yapar kızımda hep ister. Bu ara gecede kalkıp istediği için yapmaya ara verdim
anplt lceLady BENOYLEUYGUNGORDUMM Tabikiii😊 2 tane gün kurusu kayısıyı ortadan bölüyorum İki adet kuru erik 10 taneye yakın kuru üzüm 🍇 Yarım elma 🍎 Bazen piştikten sonra çubuk tarçın bekletiyorum içinde Bunları suya katıp cezve de iyice kaynatıyorum zaten kokusu ve suyunun koyuluğundan anlaşılıyor olduğu meyve suyu kıvamı alıyor fazlasını da kavanoza koyup dolapta saklayabilirsiniz🫶🏼
Rwerdst anplt oğlum 8 aylık. Her gün 1 bardak içiririm. Çok sever. Ben taze meyveyle yaparım ya da yazdan donuk olanlar var onlarla yapıyorum. Herşeyden katarım. Bazen kuru üzüm de katarım. Ben yapamazsam annem yapar. İlla içer yani. Bize adı komposto 😅😅