naimeylmz Kızlar ya bebegimin geçmeyen pisiği var.Tam vajinasinin ustunde poposunda falan yok.Bir haftadir geçmedi bir türlü normalde poposunda oluyordu fito kremi suruyordum geçiyordu simdi asla geçmedi.Oneriniz varmi napabilirim