Banumeral Merhaba kızlar ben oğlum doğdugundan beri hipp combiotic mama kullanıyorum bebeğim şimdi 1 yaşına geldi 4 numara mamaya geçmem gerek fakat mamalarda hiç 4 numara bulamıyorum siz nasıl yaptınız
girlmam Banumeral mrb beni. Kızımda 16 aylık bizde hip combiotic 3 numara kullanıyoruz 1 yaşından itibaren 3 diye biliyorum 4 numarayı da hiç görmedim