merveeeakc Arkadaşlar benim bebeğim 2 aylık ve her uyuduğunda bi ses duysun elleri yukarı dikiyor direk nedeni ne eşim şey diyo korkuluğunu çıkarmamız lazım diyo öyle bişey var mı sizin bebeğiniz de böyle birley karşılaştınız mı
Enu merveeeakc korkuluk çıkarmak nedir bilmiyorum ama benim kızım da öyle. O nedenle yeniden kundak yapmaya başladım ben. 2 ay 6 günlüğüz. 1 haftadır uyuttuğum zaman kundaklıyorum
beybimomm merveeeakc normal canım kundak yap yada üstünü yatirinca iyi bir şekilde örtüyüle sar ki sıçramasın eller bu dönemde normal olarak sıçrama yapar kundak yaparsan uykusuda güzel olur
merveeeakc Enu çocuğu okutuyorsun korkmasın diye bana saçma geliyo böyle şeyler ben ilk defa duyuyorum
Gakkoyenge Mora refleksi 6. Aya doğru kaybolur korkma değil yani bebişlerde olan bi refleks yarım kundak yapabilirsiniz
Enu merveeeakc ay aman başkasına götürmeyin sakın. Bir dua okuyacaksanız da siz okuyun. Ama korkuyla alakası yok tabi ki her bebekte oluyor. İnce bir örtüyle kundak yapın mışıl mışıl uyur minnoşunuz💜
merveeeakc taa saçma yorum yapmayın herkes aklı başında laf çarpıtmaya gerek yok soru soruyorum duyduklarımı söylüyorum var mı diye
miran12208_ merveeeakc bende 2 buçuk ay kadar sarmadım çok gazlı kendini sıkıp terliyo diye baktım uykularo da kesik kesik sarıyorum dahe derin ve güzel uyuyor yarım kandak yapabilirsiniz
merveeeakc taa öyle denilince istemsizce soru soran üstüne alınıyo bana demediyseniz sıkıntı yok ben üstüme alınmıştım çünkü 🫶🏻