Arkadaşlar bebeğime yaptığım tahıllı mamalar irmikli unlu muhallebiler bir çay bardağı su bir tatlı kaşığından yapsam bile çok oluyor ve kalıyor şu an yeni 6 aylık tadımları yeni bitirdik o yüzden daha hepsini vermeye çalışmıyorum yediği kadar veriyorum. Kalan mamayı küçük kavanoza koyup dolaba koyup gün içinde ya da bir sonraki gün verebilir miyim yoksa yemediği kısmı bir daha bekletip vermeyim mi?