mucizeminnosum Gkcem ocean 600 olanı kullanıyoruz 17 aylık olduğu için başından beri bu markayı kullanıyorum memnunum herhangi bir sorun yaşamadım
KuzeyinAnnesi03 Meslisssas memnun musunuz ne kadarlık bebeğiniz 3 aylık oğlum için almayı düşünüyorum da
mucizeminnosum sleepnessnami 1 fıs veriyorum zaten 600 olanı kullandığımız için onda damla başlığı yok
Meslisssas KuzeyinAnnesi03 5,5 aylık oğlum ben menunum canım zaten şuan piyasadaki en iyi d vitamini diye biliyorum ayrıca pompalı olduğu için sıkımıda çok kolay oluyor tek fıs 3 damlaya tekabul ediyor 🌸
Gkcem elfnurs bana şimdi doktor onu verdi kullandim başta kızım 7 aylık bırakmıştım kabız olduğu için şimdi ocean almayı düşünüyorum
alyaammmm Sağlık ocağının verdikleri kabız yapıyormuş kesinlikle kullanmayın doktorlar kendisi söylüyor imkanınız varsa zaten bir yaşına kadar kullanılıyor dışardan alın