selamun aleyküm oğlum 7 haftalık cok gazi var masajla falan rahatlamıyor probiyotik kullanıyoruz gaz ilacında veriyorum nurse harveys şurup ama oğlum sürekli ıkınıp sıkılıyor acile gidip lagman yaptırayim diyorum bir türlü karar veremeyip idare etmeye calışıyorum lagmanın ucu olurya ilaci arkadan göndermek için onu yaglayıp içeri biraz sokuyorum hemen anında gazını çıkarıp dışkısını yapıyor ama tabi buda uzun süre rahatlatmıyor sorun şuki bunun bir zararı olurmu bu şekilde yardım etmemin yoksa acile gidip bir kere içini temizlettireyimmi
buda geçenlerde akciğerinin çektirdiğimizde karşilaştıgımız gaz