mrvbcr0 nmlgmz Ben öyle yapıyorum hazır suyu da kaynatıp soğutup veriyorum. Ne kadar gerekli ama onu bilmiyorum. Yarın kontrolümüz var doktorumuza sorucam sizede yazarım.
Deletedmom_111 nmlgmz benimki 10 aylık olcak hala haxır suyu kaynatıp verirm. Mamasını da öyle yapıorm
mucizeminnosum nmlgmz neredeyse 1 yaşına kadar kaynatıp verdim doktorumuz kaynatmamızı söylemişti ek gıda zamanında zaten suya başlamıştık o zaman başladım kaynatmaya sonra ne zaman kaynatmayı bırakalım diye sormamıştım neredeyse 1 yaşına gelene kadar kaynattım sonra bıraktım artık
silaa66 nmlgmz e bebek suyu alıyorum doktoruma danışdım kaynatmana gerek yok direk verebilirsin demişti
kimbumadam nmlgmz Hayır canım kaynatıp vermenin hiçbir faydası yok. Ya cam şişe su Ya da ceysu kullan🙏🏼
mrvbcr0 nmlgmz Doktoruma sormayı unuttum kuzenim yeni doğan yoğun bakım hemşiresi ona sordum hazır suyu kaynatmaya gerek yok mineralleri öldürme dedi. Mama içinde içmesi içinde
mrvbcr0 nmlgmz ebebekte felan bebek suları satılıyor onuda kullanabilirsiniz mineral oranı felan daha yüksekmis
anne_yiz nmlgmz bunu bende merak ediyorum ya hazır su kullanıyorum içerken kaynatmıyorym 8 aylık oldu hata mı yapıyorum acaba bilmiyorum bilen biri beni de aydınlatsın. Mesela mama suyunu da artık kaynatmaya gerek var mı hazır suyu ısıtıp versek olmaz mı
Niihhaann Doktorumuz arıtma suyu kesinlikle önermiyorum damacana yada hazır su kullanıyorsanız cam şişe alın kaynatıp soğutun demişti. 9aya kadar kaynattım hatta yemeklerini bile o suyla yapıyordum 9.aydan sonra bıraktım
CanselMasal nmlgmz evet genelde 1 yaşına kadar kaynatılıp verilmesi gerekiyor bazı doktorlar 12-18 ay bazıları 1 yaşa kadar