Oğlum 21 aylık kaka yaptıktan sonra poposunu tutup ağladı bu tuvalet alışkanlığı sinyali olabilir mi birkaç kere yanımda götürdüm çişe ama hiç yapmadı bazen sabahları da açıp götürüyorum erken mi sizce başlasam 2 aylık kızım da var 2 yalını beklemeli miyim tecrübeli anneler düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸