2minika bende devlet anaokuluna yolluyorum kızımı, 750 tl kayıt parası aldılar sonra bu aylık 300 tlyi çıkardılar bizim okul Eylül, Ekim ve kasım parasını kayıt başında verdiğimiz paraya saydılar kasım 150 Aralık, Ocak, şubat, mart 300 tl ödenecekti bu ay verdim normalde vermicektim ama haber yolladılar hep kaydı sileriz diye mecbur ödedim. Ama bizim öyle veli grubuna yazmıyorlar öğretmen etiket olmasın diye özelden bildiriyor, çalışanların parası bizden çıkıyor sanırım. Geçen hafta öğretmenimiz kağıt havlu ve ıslak mendil istedi alıp verdik, istekler bitmiyor maalesef.