AdileElida melegininannesi38 oğlum yarın 7 aylık olcak. Cuma günü kilosu 7800 boyu 69cmdi doğum kilosu 3 kg di. Emziriyorum, Son günlerde çiş sayısında azalma oldu gibi sizde durumlar nasıl ek gıda mı etkiledi yoksa sütüm mü azaldı
melegininannesi38 AdileElida benimki sadece uykuda emiyo bazen 3 satte uyuyo bazen 5 6 satte ne zaman uyursa emiyo artı olarak sadece ek gıdası var
Tugcegunes melegininannesi38 doğduğu kilosuna göre şu an ki kilosu normal bence ebede o yüzden çok iyi gidiyor demiştir benşm kizimda küçük zayof doğdu kilosuda sizinki gibi ilerledi gayey normal bi durum kilo önemli değil sağlıklı olduktan sonra şimdi 5 yaşında kızım yaşıtlarında daha büyğk gösteriyor 😀
Aksoylu24 melegininannesi38 benimki de öyle. Anne sütü ve ek gıda veriyorum. Gündüz genelde uyuturken ve uyanınca emziririm. Yani 2 saatte 1. Gece de 3 4 saatte uyanıyo zaten yine emziriyorum
melegininannesi38 Aksoylu24 2 satte bi besliyormusun benimki kafasına göre bazen 5 6 saat etmediği oluyo
annelikgunlerim melegininannesi38 bence doğum kilosuna göre gayet iyi 🌸hiç bir bebekle kıyaslamayın. her bebeğin vücut tipi kilo alımı farklı olabilir bazı çocuklar kilo almaya meyilliyken bazıları minyon olabilir. benim kızın 30 haftalık doğdu 2 aylıkken 3 kiloydu çok üzülüyordum zayıf diye. yanıma geldiğinde bir anda yakaladı zamanında doğmuş bebekleri. şu an 7 ay 8 günlük 69 cm 10 kilo 🤭 anne sütü ve ek gıda aliyoruz
vsleliz melegininannesi38 evet bazen eksik bazen fazla ölçülüyor bezden ya da karnı tok ac gittiyse bile farkediyor cok takılmayın
cnnkr Ebe yada doktor herneyse gelişimi iyi dediyse neden kurcalayıp kafanızı karıştırıyorsunuz ? Sadece kendiniz değil burayı okuyan başka annelerde ister istemez bebeklerini kıyaslama yapıyorlar. Her bebeğim gelişimi kendisine özeldir…
Uykusuzhergeceeee melegininannesi38 eve iyi dediyse iyidir neden buraya sorup kafanızı kurcalıyorsunuz