buketadenatalay senemtemur doğduğu ilk gün sütüm yoktu mama verdim biberonu tuttu. emzik verdim tuttu. Meme reddi de yapmadı valla bebeğe göre değişiyor sanırım kimi tutuyor kimi tutmuyor. Bazen benim bebeğimde istemiyor midesi kalkıyor
asli63 senemtemur iki bebeğimi de alıştıracağım önce meme reddi yaptılar sonra biberon tutmadılar öyle rezil oldum valla uykuda veriyordum ya da sallayıp kendinden geçince veriyordum