Ben kullanmadım doğum kilolarim benimde vardı ama adet olunca büyük bir ödem gidiyor ve beş ay daha yeni bence bu kadar düşünmeyin doğumdan sonra en az kendinize bir yıl verin derim.bir bilgim olduğu için değil bende bı ara dert ediyordum ondan söylüyorum