berfgen evet bizim doktorumuzda normal dedi daha azı normal kabul ediyoruz ama almış dedi. Her bebek her ay aynı kiloyu almaya devam etmeye biliyor. Diyet yapıyorsanız o etkiler sütünüzün kalitesini sütünüz vardır ama bebeğe gidecek vitamini yeterli değildir. Ben azalır diye oruç tutmadım riske atmak istemedim diyet falanda yapmıyorum kilo bu alınır verilir daha yeni bir can dünyaya getirmişiz tadını çıkarmak daha önemli ki ben gebelikte de çok kilo aldım ama umursamıyorum pek