Pialvi ay fotoğrafını çekmedim canım şimdi çekme şansım yok yarın tekrar mayalayacağım inşallah o zaman çekerim. Tarif için de sütü ısıtıyorum ılık oluyor serçe parmağımla bakıyorum 7ye kadar biraz hızlıca sayıyorum hafif ısırınca yani sıcaklık hissedince kavanozlara boşaltıyorum sütü. Sonra ayrı bi kasede activia yoğurdu ısıttığım sütle seyreltiyorum ve kavanozlara bölüştürüp her bir kavanozu bir kere karıştırıyorum. Üstüne de kağıt havlu koyuyorum kavanozların sonra da battaniye ile sarıyorum(kimi battaniyesiz de yapabiliyor) 5 saat sonra falan mayalanmış oluyor. 1 gün de buzdolabında dinlendiriyorum kapaksız şekilde sonra kapaklarını kapatıyorum.