Merhaba kızlar kızım var çok yakında 3 yaşına girecek ve bir ay sonra ikinci kızım dünyaya gelecek inşallah ama benim artık tahammül seviyem sıfır neyi yapma diyorsam inadına yapıyor dikkatini başka yere çekmeye çalışıyorum yapma etme demeden önce ama yok o da fayda etmiyor mesela baban uyuyor sessiz ol diyorum inadına hep ses yapar kapıları vurur etkilenmesin siye yanında kardeşinin konusunu bile almayız yada sen böyle yap kardeşini severiz gibi cümleler de asla kullanmayiz kızım hep inatti zaten gerçekten artık kizmaktan bağırmaktan bıktım birsey istiyor elimde isim oluyor bir saniye bekle kızım geliyorum diyorum asla durmaz ve ağlamaya başlar gerçekten bu durumdan bıktım ve çok bunaldım tek benim çocuğum mu böyle Allah aşkına yoksa 3 yas sendromu mu anlamadım gitti 🤦♀️