enercisizkaldimanne asbet mantı ya valla her gün her öğün bıkmadan yiyebilirim 🤣 sadece mantı olmasına da gerek yok mantı makarna var ya offf onu yoğurtlayıp yemeye bayılırım🥰🥰🥰
alpsmother_ asbet garip gelebilir ama en sevdiğim yemek barbunya üstüne böyle bol maydonozlu 😋 onun dışında mantı sarma fellah köftesi içli köfte falan 🤩
Misssitare asbet fiyonk makarnayı mantı gibi sosluyoruz ya bayılıyorum😋 onun dışında bol ekşili sarma, et yemeklerini de severiö liste uzar gider…😅
LavininAnnesii asbet İçli köfte Mumbar Lahana sarması Karnıyarık Mantı/makarna Hepsi benim bebeklerim❤️
Laden asbet genel anlamda pek çok yemek severim ama en sevdiğim taze fasulyedir. Günde beş öğün olsa gık demem yerim öyle seviyorum😂