Merhabalar tecrübeli anneler ben yeni anne oldum ve bebeğim sarılık oldu emzirmeye çalışıyorum ama kabul etmiyor memeyi bende sağıp biberonla veriyorum 2 gün hastanede yattı değeri 10 du hastaneden dün çıktığında 6.1 di tekrar 9.5 olmuş düzenli de besliyorum nasıl geçer yardımcı olur musunuz kendimi bebeğe yetmiyormuşum gibi hissediyorum 🥺