1334 2 gün sonra 10 aylık olacak ve hala emeklemiyor Oğlum 10 aylıkken koltukları tutunuyordu ama kızımda emeklemeye dair bir işaret yok ama etrafında yüz üstü döne biliyor
incismom 1334 emekleme bir gelişim göstergesi değildir. Tamamen çocuğun keyfine bağlı. Benim ki 1 yaşında emekledi 15 aylık yürüdü.
mommmmy 1334 kızlar daha nazlı oluyor 🙈 benim kızımda 12 aylık yürür derken emekledi 14 aylık yürüdü. Kimi çocuk hiç engellemiyor . Her çocuğun gelişimi farklı oluyor
1334 sevvgi herkes öyle diyor ama koltuğun kenarına koyuyorum durmuyor ayakta endişelenmeli miyim bilmiyorum
mewooo Benim oğlum bir hafta sonra yaşına girecek. Ne emekleme ne ayakta dikilme hiçbirşey yok. Bekliyoruz elbet zamanı vardır
alyamoms_ mewooo benim kızımda tam olarak böyle dikiliyor bir iki saniye yürüme arkadaşıyla da gidiyo ama korkuyo sanırım
gerginim 1334 oyle bir mecburiyeti yok annesi , panik yapmayın , her çocuk kendine özeldir , başka cocuklarla ve kardeşi ile kıyaslamayın. 🌷❤️
Nurcan_8034 1334 canım oğlum 13 aylık emekledi 16 aylıkken de yürüdü kendini ne zaman hazır hissederse o zaman emekliyorlar canını sıkma