Kızlar oğlumun ilk bayrami ama ben ne giydirsem bilemedim oğlum bayramda 6. Aylık olucak kot pantolon aldık 9 12 ama bı tık büyük geldi iade etsem mi yoksa ilerde giydirir miyim bilmiyorum tişört olmaz üşür bu havalarda salopet tarzı mi alsam pantolon gömlek tarzı mi alsam çok kararsız kaldım