Minnospanda Kızlar bu ay oruç tuttuğundan dolayı regli geciken var mı ya. Geçen ay diyete başlamıştım ama gerçekten aşırı az yiyordum geçen ay geçikmisti bu ay da oruç olunca dedim acaba fazla aç kaldığım için mi gecikiyor başına gelen var mı ?
Zeliff Minnospanda evet yeme düzenimiz bozulduğu için gecikebilir. Benim 3 gün gecikti hep düzenlidir normalde. 4. gün oldu.
Minnospanda canan6668 aslinda internete baktığımda bile öyle olabileceği yazıyor ama ben yaşayan birinden duymak istedim varsa diye
canan6668 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ceren ismi kimin sizinmi kizinizinmi benimde kardeşimin ismi ceren 🥹🥰adıyla yaşasın hepsi musmutlu özledim bitanemi❤️2 senedir görmüyorum gurbetteyim gerçi 4 yaşındayken bıraktım geldim onu gurbet ellere 🥹
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala canan6668 Ceren Kızımın ismi Amin inşallah🥰 Yaa kıyamam 💔bayramlarda seyranlarda da mı görmüyorsunuz peki? Allah’ım yokluğunu göstermesin inşallah🤲
Minnospanda Zeliff 2lokum_moms 2 gün gecikti inşallah olurum en kısa zamanda tedirgin oldum baya. Geçen senelerde de sanki oluyordu ama tam da hatırlamıyorum
canan6668 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Amin canım cümlemizinkini yoo hayır görmüyorum onlar Türkiye de ben Fransa da 🥹
canan6668 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yo yo gidiyorum tabiki de ama 2 senedir gidemedim maddi durumlardan dolayı evimizi ayırdık borç felan derken
canan6668 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aynen tek temennimiz o zaten gormesekte Bi yerlerde yaşadıklarını bilmek sağlıklı olduklarını bilmek yetiyor 🥹🫂💕