Bende yeni doğum yaptım kimse bana sütümü sağmam gerektiğini söylemedi. Sabah bir uyandım memelerim taş gibi hayatımda böyle acı yaşamadım. Doğum acısı hiç birleymiş ! Bebeğin emdikten sonra kesinlikle memendeki sütü sağ. Süt saklama poşetleriyle buzlağa at. Ilık su altına duşa gir,göğsüne masaj yap. Eğer eşin yada annen yapabiliyorsa oda diğer göğsüne masaj yapsın anca öyle rahatlıyorsun. Geçmiş olsun arkadaşım inşallah düzelir. Göğüs ucun yara olursa garmastan merhemini al benim 1 günde geçirdi yaralarımı.