Bebeğim 5 aylık kolik bir bebek aptamil conformil kullanıyorduk allerji doktoruna gittik ve mamasını değilti bebelac pepti junıor verdi dün sabah kakasını yaptı bebelac vermeye basladık ve bu saat oldu hala yapmadı karnıda şiş gazını cıkarıyo gazdan değil normalde eski mamasını kullanırken günde en az 2 kere yaoardı bazende 3 yapardı sanırım kanız oldu kızım mama değişiminde normal mi yada bu mama iyi gelmedide eski mamasına mı dönsem internet cok kafa karıstıyor o yüzden sizlere soruyorum ilk bebeğim teşekkür ederim şimdiden 🥰