Merhabalar 8 aylık bir oğlum var. Arabayı hiç sevmiyor. Yarım saatlik bir yere bile giderken bunalıyor. Eline oyuncak veriyorum maksimum beş dakika oyalanıyor biraz dışarıyı izliyor sonra kalkmak istiyor. Bayramda uzun yola gideceğiz korkuyorum resmen Arabaya nasıl alıştırabilirim