Blackberry ya benim yarın doktora randevum var çocuğum 8 buçuk aylık anne sütü almıyor yaptığım mamayı adam akıllı içmiyor yemeği heleki 2 kaşık zorla ağzına sokuyorum ağlıyor kıyametleri kopartıyor sadece alıp fırlatmak istiyor artık o ağladıkça bende ağlıyorum ne tahammülüm kaldı ne başka birşey talep etsem verir mi doktor bana da acaba 9 aylık bebekler falan kullanabiliyor mu yalnız uyku yapıyor demişsiniz uykusunda bir problem yok yani öyle uyku ilacı gibi bir duruma ben çok karşıyım açıkçası hani nasıl yapılabilir acaba gece versem gece uykusundan önce mesela hem tam uyuma saatine denk gelmiş olur öyle sersemlik yapmaz ama gece verince de iştahını etkiliyor mu anneler nolursunuz akıl verin bana ben ne yapacağımı şaşırdım artık