Mirayy00 Kizlar bebegim 2 ay 24 gunluk su 1 2 haftadır aglayarak meme emiyo zar zor veriyorum biberonda kesinlikle kabul etmiyo kilo alimi cok iyiyken 1 2 haftadir cok cok az napabilirim bu durum icin Ikinciside bebegim yüzünü çizmişti sonra surekli eli oraya gitti anne sütü sürüyorum geciyo ama eliyle tekrar yapiyo ve yara olmaya ve büyümeye başladı krem merhem olarak ne kullanabilirim https://imgyukle.com/i/20200101-120543.V5L5bh
Sasah1441 Mirayy00 canım egzama apotit mi ne diyorlar ya aynısı bizde de var Dr hergün sürekli losyon sür dedi ben nivea nın ürünlerini almıştım kullanıyorum sürmeyi unutunca çoğalıyor losyon iyi geliyor
Kaveda Mirayy00 gazdan dolayıdır eklemesi birde yüzü apotid gibi duruyor doktora bi gösterin kasindigi için elini sürekli goturuyordur şampuanı değiştirin mustela bize iyi gelmişti bi de doktor krem vermisti
elifiii Mirayy00 Bebeğiniz büyüme evrelerini yasadıkça yani dünyayı ve nesneleri daha iyi görmeye basladıkça emme süresi azalabilir veya memeyi reddetmeye calısabilir. Büyüme ataklarını detaylı okuyabilirsiniz kendinize ve bebeğinize uygun çözümleri uygularsınız. Yüzü içinse atopik egzama gibi duruyor. Anne sütü nemlendirme özelliğiyle iyi gibi gelse de bir süre sonra bozulacagı için ciltte kasınma yapabilir. Bebeğinizi sık yıkayın, her yıkamada şampuan vs kullanmayın. sonra mustela ve ya bioderma atopik ciltler için kremleri var - bildiğiniz baska markanın varsa o da olur) bu tarz ciltlerde kuruma olursa böyle kızarıklık ve sonra yaralar olusabiliyor. Yayılım veya vücutta baska yerlerde de görürseniz mutlaka cocuk dr unuza gösterin. Loco derm az da olsa kortizon içeriyor o yüzden yine kullanmadan önce danısın. geçmiş olsun. Yün polar gibi şeyler de değmesin siz üstünüze alırken hep bi müslin örtü olsun
[silindi] Mirayy00 anne sütü sürmeniz bakterileri arttırır bölgedeki ve iyileşme gecikir temiz kalmasına özen gösterin. emmeside gaz sancısından olabilir gaz damlası kullanmıyorsanız başlayabilirsiniz.
Smrgzl Canim bence ilk srunun cevabi bebeginin gazi var gazindan dolayi yemiyor ve zorlaniyor gaz damlasi ve masajla bu srunu gdereblirsin. 2.nci srunun cevabi ise yara degil bebek egzamasi gbi druyor benim kizdada iki srunu yasadim egzama icin ne kullandiysam gecmedi en sonunda locoderm lipokrem truncu beyaz bi paketde satilan krem vardi onu aldim gunde 3defa srdum uyguladim 2 gunde gecirdi ara sra tekrarlasada kremle hemen kayboluyr surunce
Mirayy00 Smrgzl o lremde kortizon var deniliyo ama gazı da oldugunu sanmiyorum kendi cok rahat cikariyo anlayamıyorum bi türlü derdini
Smrgzl Mirayy00 valla ben bicok krem kullandim canm gcrmedi kortizon var ewt ama onuda srmeseydim kasinmaktan kanayacak dereceye gelmisti
Sasah1441 Mirayy00 normal bebek losyonu nivea baby losyon kullanıyoruz maddi imkanınız iyiyse mustela nın kremleri çok daha iyidir
Mirayy00 [silindi] bende yatıştırıcı diye surekli sürüyorum tüh gazini kendi cikariyo ama olabilirmi ki biberon bile emmiyo ağzında geveleyip duruyo
[silindi] Mirayy00 o aylarda gazı ne kadar çıkarsa da illaki sancısı olabiliyor. Düzenli bio gaia kullanın bağırsak dengesini sağlar birde beraberinde nurse harvesy kullanabilirsini bi gaz için öyle ilerlemiştik. Sancısı olduğunda huzursuz olur emmezz uyumaz rahat edemez bi türlü.
elifiii Efe34 balm biraz daha faydali egzamalar da. ama siparis verdiyseniz onu kullanin sık sürersiniz. çok geçmiş olsun.
[silindi] Bsrmsl kolik bir bebekti bio gaia ve nurse le gayet fayda gördük biz ama ben dk dk düzenli kullandım 2,5 ay boyunca sonra gaz olayımız bitti. Sabah 10da 10damla nurse, 16da 10 damla nurse, akşam 10da 5 damla bio gaia şeklinde kullandık
Emne41 Mirayy00 canım cilt döküntüsü gibi duruyor. Doktora gitmende fayda var bence. Vücunda var oğlumun yüzünde de kırmızı noktolar halinde var. 6 aylık. Doktor alerjisi olabilir yediğine dikkat et dedi. Süt vb. Yumurta çerez tahin bunlar olablr dedi. Belki bu yüzdende emmiyor. Bende zor emziriyorum. Çok kısa emiyor. Huysuzluk varmı durup dururken ağlama uyumama.
Mirayy00 Emne41 sadece yanağında var dediginiz gibi olabilir sut alerjisinden supheleniyorum bende ve biraz yediklerime dikkat etmeyi bırakmıştım huysuzluğu durup duruken ağlaması var evet