Bende ilk başta Vitale de Ecem hanıma götürüyordum ondan hiç memnun kalmadım şansıma başka bi doktor randevum iptal olınca ali hocaya verdiler randevumu. İyi bi doktor istediğin zaman mesaj at hemen cevap verir ilgilenir çocuk korkmuyor yanında. (Ali annagür.)
Ama şimdi de muayene ücretlerinden dolayı kepez belediyesi sağlık merkezinde burak emre demir var ona gidiyorum iki seferdir ve gayet memnun kaldım. Muayene ücreti 100 tl ve doktor gayet ilgili. Ama randevu alıp gidin saatiniz gelince giriyosunuz hemen ben beklemedim ikisinde de öyle