Bediaa benim kızım da öyle bikaç doktora sordum 18 ayda düzelmezse ortopediye götürün dedi bazısı 2 yaşa kadar dedi bakalım düzelmezse sorup götürcem ben de bide benim kızım çok aceleci ondan da öyle attığını düşünüyorum evde öyle yürümüyo çünkü dışarda öyle basıyo gibi geliyo ama bakalım diğer ay 18. Ayına gircek gittiğimde sorcam