asya343 Aleyunll Ben dün yaptım ama bizim için bebeğim henüz 3 ay 23 günlük ek gıdaya geçince ona da yapacağım benzerini , muz petibör bisküvi ve ceviz içi karıştırıp Hindistan cevizine bulamıştım çok güzel oldu tadı
ikitosbikannesi Aleyunll evet yumuşak oluyor zaten ben içine ceviz de koyuyorum peynir altı suyu değil yoğurt suyu ekliyorum gerek olursa
Aleyunll ikitosbikannesi ben de yoğurt suyu koydum ama yuvarlayacak kadar olmadı bende öylece yedirdim kavurmadim belki de ondan olmadı
ikitosbikannesi Aleyunll ben elma ve havucu rendenin ince tarafı ile rendeliyorum. Sonra kısık ateşte kavuruyorum. Piştikten sonra 1 tatlı kaşığı toz ceviz ekliyorum. Durumuna göre yoğurt auyu gerekirse ekliyorum. Yuvarlıyorum.
ikitosbikannesi Aleyunll koyuyorum yukarıda yazmıştım. Kavurup sıcakken çekilmiş büsküvileri ekledim. Sıcağıyla yumuşuyor