Kızlar merhaba kedim 1 ay önce doğum yaptı, brit care mama ve gimcat multivitamin ve maltını kullanıyorum, ağız kenarında yara oluştu yavrumun, veterinerimiz doğum yaptığı için bağışıklığının düştüğünü ve normal olduğunu söyledi. Bağışıklığını nasıl yükseltebilirim, ne kullanabilirim önerisi olan var mı?