bihterziyangil Bayram için sipariş vermistim fiyatlar uygun ortalama yani kumaşları da güzel geldi seçenekler de çok bı bakın isterseniz
Laden bihterziyangil ben bazen alışveriş yapıyorum buradan. Gayet güzel kalitesi bence. Sadece kalıpları küçük. Ara ara aşırı indirim oluyor. Bende 23 nisan içim etek aldım dağıtıma çıkmış inşallah ondan da memnun kalırım. İyi günlerde giyilsin çok güzeller😍
marsiyen bihterziyangil Minicity bence iyi fiyatları da uygun yerli bir marka tek sorun en az iki beden küçük.
Beraymom bihterziyangil evet kumaşlar ve fiyatı uygun.bende kziima 3takim eşofman almıştım geçen yıl parkta giymişti buyil da olursa eşofmanları yine giydiririm.sadece kalıpları biraz küçük
Zeytin-gozz1 bihterziyangil bende bu siteden alacağım inşallah fakat kalıplar dar deniyor sizce de öyle mi?
bihterziyangil Zeytin-gozz1 olabilir benim çocuklar çok zayıf tam yaşlarını aldım diyebilirim ama kızımın elbisesini bı iki yaş buyuk alsam olurmuş ben uzun seviyorum biraz kısa geldi
Poncikkkk bihterziyangil cok güzel hayırlı olsun ama ürünler küçük gelmiyor mu ben sipariş verdiğimde hep küçük ürünler geldi 1 yaş seciyorm yenidoğan kıyafetleri göndermişlerdi
bihterziyangil Poncikkkk yok tam geldi bana ya oğlum 3 yaş 3 aylık 3 4 yaş aldım, kızım 6 yaş 3 aylık ona da 7 8 aldım elbise olduğu için. Benimkiler zayıf biraz belki ondan tam gelmiştir
_Goktugunannesi__ Zeytin-gozz1 Rica ederim kızım olsa alırdım oğluma da Kadife gömlek aldım oversize altına da dar paça beyaz pantolon giydiririm😊
fa_sena_y kot pantolon almıştım bu sayfadan gayet güzel gelmişti birde enucuzbebek market ten çok alışveriş yapıyorum