MinelAskEla Kızlar hazır baklava yufkası ile baklava yapmak istiyorum ama tüm tariflerde sade yağ diyor o yağ nedir acaba ? Margarin eritmesi olur mu
ceriio MinelAskEla tereyağını eritip içindeki köpük ve tortulardan arındırılmış halı diye biliyorum tamamen duru bir yağ yani
15022022 MinelAskEla tereyağının eritince tortu çöküyor dibine tortunun üstünde de sıvı yağ gibi yağ oluyor o işte sade yağ anlatabildim umarım 😃 margarin sağlıksız canım tereyağ kullan
durununannitoskosu MinelAskEla normal sıvı yağ sürülüyor aralara nefir yemek tariflerinde öyle gösteriyor
MinelAskEla ceriio 😀 o zaman yazsalar ya tereyağı diye sade yağ yazınca bende ne ki diyorum 😀😀 aslında vita sade yağ gördüm market uygulamasında ama baya büyük bozulur o diye almadım 😀
MinelAskEla 15022022 zaten margarin kullanmayız canım . Ama sade yağ yazınca bilmedim bende neden demezler tereyağ diye 😀
MinelAskEla durununannitoskosu sıvı yağ olursa o daha iyi olur ben bi bakayım o tarife teşekkür ederim
ceriio MinelAskEla kayınvalidem normal eritiyor tereyağını direk ayırmadan tortusu zaten dibe çöküyor tavanın üstünden üstünden alıp döktürüyor yağı 😅 bir de sade yağ çok fazla kullanılan bir tabir diye öyle yazılmış olabilir. Bende seneler önce yengemden öğrenmiştim 😂😂
celenku MinelAskEla sade yağ dedikleri Vita diye biliyorum o su katkısız çünkü bende çok kullanıyorum ve hele şu ara herşeye kullanıyorum çokta güzel oluyor hele un kurabiyesi aynı pastane yapımı gibi oluyor ben beğendim tavsiye ederim ❤
cokisimvardahacocukuyutucam MinelAskEla tereyagi ısıtıp o altta kalan sütlü kısmı dönmüyorsun cnm ama eğer varsa tuzlu tereyagin çok az koy içine çok daha lezzetli oluyor ama azıcık bir kaşık kadar .margarin de olur ama biraz koku yapabilir.