Kızım 7/24 kucağımda olsa hayır demez, az önce kahvaltıyı bile kucağımda yapmak istedi yapışık yaşıyoruz resmen, seviyorum hoşuma da gidiyor sarılması öpmesi ama 11 kilo belim kopuyor taşımaktan ne zaman geçiyor bu süreçler 🥹 Önceden hiç böyle değildi bir kac haftadır böyle