11 aylık bebeğim var iki üç gündür herşeye mızmız hasta da değil neden böyle oldu çözemedim atak falan mı dönem geçişi mi düzelir mi ya da düzelmesi için nasıl davranmaliyim her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyo ya da ne istiyo anlamiyorum mız mız sesler çıkarıp duruyo