yaramaz_bocegim Merhaba 3 yaş oğluma ocak ayında tuvalet eğitimi verdik 2 ay oldu yani. gündüz hiç sorunu yok kaçırmaz ama gece kaçırıyor. 2 kez wc kaldırmamız gerekiyor. Kaldırmazsak muhakkak kaçırır. Ne zaman gece çişini öğrenir ne yapmak lazım acaba şaştım 🤔