Ucansupurge Evet Aptamili ilk doğduğunda kullandık sürekli gaz ve kabızlık yaptı.
1 yaşında tekrardan denedim tekrardan gaz ve kabızlık yaptı anında kestim.
Sma ile 1 yaşta tanıştım 2 yaşına kadar düzenli icti daha sonra kendi bıraktı şuan 2,5 yaşında hala ara ara istiyor ve içiyor😊