Tubasu Bebeğim dogdugundan beri hep bi kabızlık problemi var su an 14 aylık bi ara düzeldi şimdi yine aynı sorun ne yapabilirim bebelac mama veriyorum ek gıda hersey yiyor masallah nasıl bi çözüm bulabilirim yardımcı olur musunuz