amseay Arkadaşlar merhaba bebeğim altı buçuk aylık ek gıdaya geçtik bebeğim kabız oldu üç gündür asla yapmadı hastaneye götüreceğim ama evde ne yapabilirim önerebileceğiniz birşey var mı
minnik amseay bizde aynı durumdaydık. Çok şükür dün geçti. Kuru kayısı yıkayıp haşlayın, blenderdan geçirdim sonrasında irmikke mama yaptım. Bizde 6 Ay 25 günlüğüz. Bugüne bir şey kalmadı içinde çok şükür rahatladı
Aslaninannesi26 amseay bizimde dün öyleydi 6 aylığız ıkındı çok. Zeytinyağı verdim bir çay kaşığı, kayısı hiç tatmamıştı hem tatmış olur diyerek 1 kayısıyı yoğurtla karıştırıp verdim. Rahatladı biraz şükür
Muhammedaliannesi amseay bizim doktorumuz dulco soft verdi hep kabız olduğu için haftada bir iki defa ver yumuşatsın dışkısını dedi bağırsakla beraber dışarı atılır ilaç dedi fitil alışkanlık yapıyor kullanma demişti