Hanımlar merhaba 4 aylık hamileyim, oğlumda 20 gün sonra yaşına girecek hala emziriyorum, doktorum emzirebilecegimi söyledi. Ama ben yavaştan kesmeyi düşünüyorum çünkü geceleri saat başı uyanıyor emzik olarak kullanıyor. Sizler nasıl bir yol izlediniz emerek uyuyor biberon hiç almadı, kesip yerine neler verebilirim? Lütfen tecrübelerinizle aydınlatın beni 🙏 ve bir başka konu çevremde kaçtır sen bebeğe haram süt veriyorsun emzirilmez söyle günah böyle günah, bu sütün bebege yaramıyor zayıflamıs bilmem ne laflarını duyuyorum. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Çok araştırdım dinde haramdır diye kesinlikle geçmiyor ama işte söylentiler 🤷♀️🤦🏻♀️