sweet131_
Kızım 12 günlük iken değeri 19 çıktı, yatış yapıldı 1 gece Fototerapi aldı, sabahına değeri 15 çıktı. Doktor bir kaç saat daha ışın alsın dedi ancak bebeğim durmadığı için çıkış yaptık. 12 güne kadar sadece anne sütü ile besliyordum, meğer açlıktan sarılık olmuş. 1 gece hastanede mama vermiştik takviye, çıktıktan sonra da ben mama+meme ilerledim. Her 2-3 saate bir gece gündüz olmak üzere. Ortalama 1 hafta içinde bol kaka ve çiş ile vücuttan attı sarılığı, ten rengi de değişti. 26 günlük iken değerini ölçtürdük 4 çıktı 🧿🧿🧿 şuan 28 günlük 😅🧿🧿🧿 Yani bol bol beslemelisiniz.
Anne sütü sarılığı ise bu şekilde vücuttan atılıyor. Ancak kan uyuşmazlığı sarılığı ise yorum yapamam.