Arkadaşlar selamün aleyküm
Ben size kısaca bu konudan çok yakınarak ulaştığım sonucu anlatmak istiyorum.
Aramızda eminim ki yaşayan çok fazla kişi vardır.
Şimdi 8,5 ay oldu doğum yapalı ve bu süreçten beri bende felaket iltihaplı tırnak batması vardı kaç doktora gittim hatta ağrısından duramayıp acillere bile gittim hiç bir doktorda çare olmadı ameliyat diyenler oldu yaptırmak istemedim. Burada formda tırnak batması diye arattırdım ve biri bulunduğunuz yerde AYAK BAKIM MERKEZİ PODOLOG varsa gidin öyle kurtuldum demiş ben hemen googleye yazdım ve araştırıp buldum gittim 1,5 hafta oluyor hamdolsun o kadar rahatladım ki sadece 1,2 dk acı çekiyorsun ama bitiyor şu an çok çok iyiyim hani başımdan geçerek sizlerede anlatmak istedim.
Bu arada o batıklar oradan temizlenmeden istediğini sür et faydası olmuyor çünkü denemediğim kalmadı 🤷♀️🫣