Ygtkrn Arkadaşlar daha önce bir paylaşım okumuştum buradaki bir anne bebeğinin kaşlarına doğru baktığını sanırım aşının yan etkisi olduğunu söylemişti. Gönderiyi bulamadım. Kendisi görüyorsa konuşmak istiyorum. Çok önemli.