alman Bizde bu ayın 15 inde sünnet ettirdik oğlumu, dikişlerin birazı duruyor hala. Ama morarma, şişlik vs hiç kalmadı çok şükür. Bugün 10. Gün kontrolümüz var doktorumuz uzak olduğu için fotoğrafla yapıyoruz kontrolü, uyanınca atacağım bakalım o ne diyecek ama bence iyileşti. Bahsettiğiniz şiş kısım kesilen bölgede mi kalanda mı?